Inhoud
Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Wij streven ernaar dat alle informatie zo volledig, juist, begrijpelijk, nauwkeurig en actueel mogelijk is. Geldersch Landschap & Kasteelen is echter niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Fotoverantwoording
De meeste foto's op deze website zijn afkomstig uit de beeldbank van Geldersch Landschap & Kasteelen.

Voor de foto’s in dit jaarverslag zijn wij veel dank verschuldigd aan onze (vrijwillig) fotografen Floor ten Brink, Hans Barten, Christian Biemans, Chantal Buske, Ruud Hamburger, Hans Hengeveld, Eline de Jong, Michel Molenaar, Ton Rothengatter, Rob Schouten, Elroy Spelbos, René Visser, Rob Voss, Sabine Wolters, Bert van Zijderveld.

Wij hebben ons best gedaan om alle rechthebbenden met betrekking tot (foto)materiaal op deze website te achterhalen. Eenieder die meent dat zijn/haar materiaal zonder voorafgaande toestemming hier is gebruikt, verzoeken wij om zich tot ons te wenden.